Beyazmelekkk hayır, 37+0 dan sonra isteseniz de çalışamazsınız. Kanunda “37.haftaya kadar çalışılabilir.” diyor, 37′nin içi dahil değil yani. Ama 32+4 te çalışabilir raporu aldıysanız 4 gün gecikme oluyor ya, o 4 gün doğum sonrası aktarılacak kısımdan düşer aslında. Doktorunuz neden öyle demiş ben pek anlayamadım kendisine bir sorun bence. Benim doktorum direkt 32+0 da gelin gün kaybınız olmasın demişti mesela.