afra119- Çok ağırlaştım, ikinci gebeliğim sanki daha yorgun geçiyor enerjim biraz düşük, sizde durumlar nasıl kızlar
Hilalcgl Aynıyız ve benimde öyle ikincisinde daha çok zorlanıyorum enerjim bir anda bitiyor ve hiçbir şey yapamıyorum kızımla ilgilenemiyorum vicdan azabı çekiyorum
afra119- Hilalcgl Bişey olmaz olur öyle canım bende, bazen ilgilenemiyorum yalnız değilsin, bide havalardan dolayı fazla dışarı çıkamıyoruz yapacak bişey yok, herşey yerine oturur zamanla 😊