Mgsh defne-33 Dr. Ümit Aktaş’ın Vitamin B12 & Folik Asitini Kahvaltıdan hemen sonra 1 tablet alıyorum
defne-33 Hamide_00 ben 2 3 gündür aynı saatlerde alamadım akşam içiyordum uzun süredir öğlen 1 e çektin bugün unuttum 4 de içtim ama yarından itibaren öğlen 1 de içicem 🤣
Hamide_00 defne-33 bazen içmediğim gün bile oluyor canım ama 4. Ayımdayım o yüzden fazla takmıyorum ilacım az kaldığı için
Bluebey Hamide_00 sabah ac icebiliyosaniz oyle icin icinde demirde var 1 saat once yada aksam yemeginden 1 saat once