Geçen sene bu saatler yılbaşı için organizasyon yapıyorduk. Evimizin bahçesinde yemek verecektik, bayağı kalabalık bi ekiptik. Kadınlar kırmızı erkekler yeşil giyecek diye kural koymuştum. Herkes 2-3 çeşit meze yapacak erkekler alkolleri müzikleri ayarlamak vs tüm organizasyonu yapmıştık. Bahçedeki çam ağacını süslemiştik, ateş çukurunun yerini ayarlamıştık, masa örtüsü, masa düzeni kurulmuştu. Konfetiler, fişekler yerlerine kondu. Allahım muazzam bir geceydi. Danslar şarkılar sohbetler. Bu sene hamileyim ve riskli bir hamilelik geçiyorum 36.haftadayım erken doğum riskim var, ne misafir kabul ettim ne ben bi yere gidiyorum. Kocamla kedimle oturup film izleyeceğiz sakin sakin 🤭🤭 Hayat işte nereden nereye 😂😂