Bende 35+1im ve geçen hafta aynı şikayetleri yaşadım. İlkinden doğum sancısınıda biliyorum. Ve bir gece sabaha kadar bildiğin doğum sancısı çektim ama korkudan gidemedim. 10 dakikada bir geliyodu. Nedense geçeceğine inanmak istedim. Ve çok şükür geçti biraz daha sürseydi acile gidecektim. Ve bunu doktoruma söylediğimde çok kızdı. Gelmen gerekiyor sürekli sancılarda. Bebeği,kendini nasıl riske edersin dedi ki bence haklıydı. Ben sezaryen olmuştum ilkinde, o yüzden devamı gelen sancılarda gitmeliymişim. Nişan, su gelmedi die bir tık rahattım ama o gece ne yaşadım ben anlamadım valla. Doğuruyorum kesin dedim ama doğurmadım 😰 Şimdi yine sancı geliyor ama o gece ki gibi 10 dakikada bir değil çok şükür. 36yı bir geçsek diyorum