Kvsrnl123 Cinsiyetimizi öğrendiklk bu gün çok şükür erkek geliyormuş ❤️❤️❤️ 16+2 olduk bu gün birde 😍😍sizlerde durum ne ??
Nurtuanatusem Kvsrnl123 daha ogrenmedim 15.haftadayim ama doktra gore 14 ultrasyonda oyle cikiyor 2 hafta sonra gidicem 3.lu tarama yapicaz sonra birde cibaiyeti belli olur belki cok merak ediyorum 😊😊😊
Nurtuanatusem Kvsrnl123 hamileleginiz nasil acaba kasik agrisi cekiyormusnuz bulanti falan varmi benim sag kasik tarafim cok batiyor
Kvsrnl123 Nurtuanatusem valla çok şükür ne kasık batması ne mide bulantsı oldu bu ekşi tatlı olayı tam bi hurafe ekşi daha çok yiyiyorum ama erkek 👶🏻
Kvsrnl123 _peritozu ilk çıkıntı gördüğünde ihtimal oluyo ama o çıkıntı varsa bilki erkek bize 14. Erkek gözüküyor dedi oran vermedi 16+2 olduk bu gün erkek tamamen dedi 😂
23Zumra Kvsrnl123 bence de hurafe ben hem eksi hemde tatli yiyorum ki tatli hic sevmem normalde her iksiinide canim cok cekiyor
esractn Kvsrnl123 15+3 de ogrendim, ikiz 👼🏻👼🏻 teki erkek diğeri belli değil daha 17 haftalık olduk simdi