Kendimi bildim bileli kilo alamam ben de 52 kiloyum hemen hemen aynı durumdayız. İnce yapılı olduğum için herkese normalden zayıf geliyorum ve yüzüm de ince kemikli uzun. Bazı kızlara bakıyorum benden zayıflar ama yüzü toplu durduğu için kilolu görünüyor. Biraz da doğruya doğru yemiyoruz biz. Yani ben de kendimi çok yiyor sanırdım ama günde 2 öğün yiyince çok yesen de kilo yapmıyor bünye zaten hızlı yakıyor. Bizim gibiler için kilo almanın yolu günde sağlam üç öğün yiyip ara öğün yapmak ve erken uyumak :( bu alışkanlığı kazanmayınca da zor oluyor ama ben bir ara yapmıştım işe yaramıştı. Sonra eski düzenime döndüm sıkıldım yemek yiyip durmaktan 😅 Burada kilo veremeyen arkadaşları da anlıyorum ama aslında hepimizin durumu aynı. Bana da sorsan ne var kilo vermekte, diyorum. Ama işte bizler için de almak zor bunu da yaşayan anlar.