Arkadaşlar eşim uzun zamandır kilo almamı istiyor. Eskiden kolayca kilo alabilirdim ama doğumdan sonra kilo alamıyorum. 5 ay önce doğum yaptım. Eşim artık o kadar sık sen çok zayıfladın diyor ki kendimi biraz kötü hissediyorum çünkü kilolu olmamı seviyor. Benim için tavsiyeleriniz var mı? Şimdiden teşekkürler 🤗🤍❤️