Gokceliiiiii Merhaba 3 hafta 5 günlük gebeyim hcg değerlerim de puanlık güzel geliyor ama kasığımda çok ağrı var normal şartta adet olmam gereken tarihteyim ondan mı ağrıyor acaba korkacağım bi durum olabilir mi