Melss Aynı süreçten geçmişiz, bana da holter takıldı ve en yüksek 150 atmış bir ara. Bir günün ortalaması alınınca 103 çıkmış. Ama doktor hamilelikte olabilir dedi canım. Çok rahatsız ederse ilacı var verebilirim hamilelikte kullanılır ama kullanmasan daha iyi dedi. O yüzden bende istemedim. Ama gerçekten çok zorluyor bazen, bayılacak gibi oluyorum.. Daha 6 hafta var. İnşallah azıcık erken doğar diye dua ediyorum, tabi hayırlısıyla sağlıkla 🤲🏻