Hafif rengl sancısı gibi başlar sonra giderek şiddetlenir ama sancın başlayınca hastanede doktor görene kadar sakın ıkınma bazılarının doğumu çok kolay oluyor valla hık diye doğuruverirsin 😀Evdede sancı çekeyim en son hastaneye gideyim deme sakın o aşamada kordon dolanabilir, bebeğin kalp atışı yavaşlayabilir yada dediğim gibi doğum aniden olabilir Allah korusun.Sağlıkla al kucağına inşallah🌸