Canım diş ağrısı berbat bi durum yaklaşık 1 buçuk aydır çekiyorum devlette kaç tane doktora gittim sadece antibiyotikle idare edebileceğimi söylediler onun haricinde tedavi uygulanmiyacagini söylediler doğumdan sonraya kaldı ama ben diş ağrısından hal çekiyorum 30+5 haftam daha 2 ay var doğuma 🥹