Turuncubebik 15-16. haftalarda yapılmıştı. Cinziyet doğru çıktı. Zaten yanlış vikma ihtimali yok diye biliyorum, ancak numune filan yetersiz ise yanlış çıkar o zaman sonuç da sağlıklı olmaz. Sizin yanlış mı çıktı, bence öyle bir şey varsa hemen yaptırdığınız ye role görüşün, cinsiyet önemli değil ama sonuç da hata olmasın,