Payiz Klomen+çatlatma ile geben kalan arkadaşlar ne gibi belirtileriniz oldu, kaçıncı gün pozitif gördünüz?
aysegull01 Payiz klomen değil ama letu +çatlatma iğnesi kullandım bel ağrım oldu sadece iğne günü dahil 11. Günü pozitif gördüm
buse76 aysegull01 ya ben sadece letu kullandım şuan 3 gün geciktim en son testi Perşembe yapmıştım tekrarlasam çıkma ihtimali var mı bekleyim mi