Hifaakim Kızlar bat.4 yani gebelik şüphem var dünden soslu tavuk dürüm vardı yiymeiştik dolaba koydum bugun yedim midem aşırı bulanıyor eğer bebek varsa zararı olur mu
dika Hifaakim bence olmaz bazen bende yapıyorum hiçbirsey olmadı bana şuan 36+1 olacam doğumum var yarın
Hifaakim dika bende yapardm aslında ama şuan mide bulantım fazla korkuyorum sadace eğer hamileysem birşey olurmu falan sağlıkla kucağınıza alın inşallah
dika Hifaakim amin Allah razı olsun isterseniz bı acile gidin baksınlar içiniz de rahat eder hem inşAllah bebekte vardır Rabbim nasip etsin 🤲🏻
dika Hifaakim hayır kusmak için değil yoğurt midenize iyi gelir zehirlenmeden şüphelenen insanlara ilk yoğurt yiyin derler