newanne___ Kızlar iyi akşamlar bebek arabası ve puset almıştım ama kafam karıştı travel sistem almadım çok ağır kullanışlı değil dediler çoğu kullanıcı o yüzden ayrı ayrı aldm ama puset bebek arabasına takılmayımca puset çok kullanılmıyor dediler boşa mı almış oldum içimi rahatlatın 🥲🥲
Sevimli_06 newanne___ puset tek başına çok ağır oluyor benim doğumum ani oldu puset almamıştım daha hastane den çıkınca puset zorunluluğu vardı kaynım bi tane alıp getirdi puset onunla hastaneden çıktık aşırı ağırdı sonra e bebekten puseti takılan bebek arabası aldık diğer kaynımin aldığı odada duruyor boş yere Bin lira verdi gereksiz oldu yer kaplıyor satılırsa satarım boşuna aldık yani onu çok ağır taşiyamiyorsun bebek 2 kilo pusetle 10 kilo oluyor
Dilekediz newanne___ ben ilk çocuğumda travel sistem almıştım ama hiç kullanışlı bulmadım gerçekten çok ağırdı onu satıp baston tam yatan bebek arabası aldım şimdi de bebeğim için sadece puset almayı düşünüyordum pusette ağır ama arabanın içine bi şekilde kemerle falan sabitlerm diye düşünüyodum olurmu bilmiyorum tabiki