Kbrmsl ilk gebeliğimde de yaptırdım şu an ikizlere hamileyim bunda da yaptırdım doktorum istediği için ve normalde gereksiz ilaç, tahlil, aşı vs istemediği için güvenerek yaptırdım çıkmadı şükür ama çıkarsa ona göre diyet yapılması gerekiyor dikkat edilmesi gerekiyor bebeğe ve anneye zararı olmaması için bu yüzden bence gerekli