5+3 gebeyim keseyi gördük 28 aralıkta. 24 aralık beklenen adet tarihimdi bu sürede 6 gün sürer normalde tam bu süre içinde regl olamadığım için vucut zorlıyor diye düşünmüştüm doktor da normal diyinxe 27-28-29 çok şiddetli bel ağrım oldu uyuyamadım bile geceleri omuzlarıma kadar vuruyordu hatta. Bugün 30 aralık birden sabah bi kalktım ne sırt ağrım kalmış ve omuzlarımın ağrısı. Sadece hafif göğüs ağrısı kalmış o da çok hafif. Birden tüm belirtilerim kesildi. Acaba regl olamadım atlattım diye mi bitti belirtilerim. Lekelenmem oluyodu çok hafif açık sulu kahverengiydi 24-25i yerleşmeye bağlı demişti doktor öğrendiğim günden beri (24 aralık) progestan kullanıyorum buarada ve kesildi hiç lekelenmem sonrasında olmadı. Ama bi endişelendim. Hamile gibi hissetmiyorum bildiğiniz. Endişelenmeli miyim 7 ocakta bebeği görmeye ve kalp atışını duymaya gidecektim. Benim gibi olan var mı merak ettim endişelenmeli miyim?