Lanetkari gamzeoktay ya doktorlar kafayı yemiş bence nasıl dayanacağız o kadar mümkünatı yok Birden pat diye gideceğiz kesinbelimin ağrısından karnımı sertliğinden duramıyorum 32+5 im çatlıcam resmen bide çocuklar bırı 31 diğeri 30 da kalmış normalmi yaşayan varmı
Lanetkari Minnosrapunzel benimki çok sertleşiyor ve sert kalıyor mümkün mü böyle bir şey doktor yumuşar ama sen hissetmiyorsundur dedi Ben anlamadım belim çok ağrıyor
Damla3301 Ay ben de 29 haftalığım rahim ağzı kısalması yüzünden yatıyorum hep 35 görürsem oh be dicem. Yatakta dönmek bile işkence sürekli yatmak işkence Allah yardımcımız olsun