Busraoztas Cuma sezeryan var yarın anemi polikinlgnde okucam kansizligm degerlendirilcek doktor 9 da sınırda olduğumu söyledi zaten kansızlık var sizce değerlendirip erken yatış verilen varmı ne gibi tedavi gördünüz gebeler