İyi akşamlar kizlar ben erken doğum yaptım 3 gün oluyor ayaklarım ve bacaklarım aşırı şişti fil ayağı gibi oldu belimden aşağı aşırı şiş böyle benim gibi olan var mı bugün doktora sordum normal dedi ama ayaklarım ve bacaklarım patlama derecesine geldi neredeyse başına gelen varsa yazabilir mi şimdiden çok teşekkür ederim