Gul989 Kızlar 36+6 haftalik gebeyim Böyle beyaz ve sarı gibi jole halinde Kalıp bir şekilde akinti oldu kalıp gibi düştü Ağrım sancim yok Sizce Nişan olabilirmi Başına gelen varsa yardımcı olsun lütfen
ikibebeliannis Gul989 bende de öyle oldu canım serçe parmağım kadar kalıp gibi sümüksğ renksiz sarı birşeydi Bazılarında kahverengi yada kanlı geliyormuş ama nişan o
T-159 Gul989 bende renksiz di ya şeffaf sümüksü kalıp gibiydi dediğiniz gibi ve ben 2. Günde doğum yapmıştım Nişan gelince bahanem ebeydi o evet Nişan ama belli olmaz belki bugün belki bir hafta sonra doğum yaparsın demişti kişiden kişiye değişiyor biraz
ikibebeliannis ikibebeliannis ilk hamileliğimde oldu doğumdan 2 hafta önce geldi bende Kimisinde gelip diğer gün doğuran varmış Hazırlıkların bitti mi
ikibebeliannis Gul989 birşey yapma canım ne zaman geleceği belli olmaz hazırlığın bitsin activating Labor hareketleri yapabilirsin hızlandırır 🌸Bebek ne zaman gelmek isterse o zaman sancın suyun ya da kanama olursa direk doktora git Dediğim gibi benim geldi 2 hafta sonra doğdu kızım
Candyboy Gul989 benim ilk önce o akıntı geldi 2 gün içinde nisan+şu gelmesiyle 36 haftalık doğum yaptim
Candyboy Nurgrdp hayir 30. Haftada başlayan bir erken doğum riskim vardı,33- 34. Hafta arası bu yüzden hastaneye yatınca ciğer geliştirici iğne oldum.