12betul Şiddetli kaşık sancısı bebek baskısı 10 dakika da bir gelen sancı . Dayanılmaz değil ama şiddetli . Geçen yalancı sancı ile acile gitmiştim . Şimdi son anı bekleyeceğim aslında 3. Doğumum olacak . Bana dua edin kızlar . Kızıma sağ selim kavuşayım
Minat9496 12betul su gibi doğumun olsun insllahhhh , guzel doğum hikayeni buraya anlatmak nasip olsun ,bizi de bilgilendir ❤️
Yildizs1907 12betul ya bende şuan aynı durumdayım aynı haftadayız senle ayağa kalkınca yürümek çok zor geliyor baskı çok fena var arada bir sancı vuruyor başka ne belirtilerin var
Gulsena09 12betul canim gunlerimiz ayniydi 13 aralikta dogurmustum bende dua etmistin bana seninde su gibi dogumun olsun insallah bir avazda dogur saglikla kucagina al kizini🙏💗
12betul Yildizs1907 kasıklarım tamamen dolu sancım aynı sıklıkla devam ediyor . Biraz daha durup gideceğim . Belimde de ağrı var ama kaşığıma vuran sancı daha şiddetli
1mutluAnneee1 12betul ay ınsallah sağ Salim kavuşun benımde 36 haftam bende o haftalarda doğurmak istiyorum ☺️
3bebeliana Gulsena09 sıkıntı oldu mu acaba 34+2 4 doz ciğer geliştirici aldım her an erken doğum riskim war benimde
12betul Civcivimmbenim gittim geri gönderildim 2 cm açıklık var sancı nst de düzensiz çıkıyor ama ben düzenli hissediyorum . Birden şiddetli oldu eve git 5 dakika 1 olursa gel dediler
ikibaloglanannesi 12betul sizi postlar da çok görüyordum🌸 hayırla sağlıkla gelsin inşallah güzeller güzeli
Hatice8 12betul Ben de seninle aynı haftadayım canım, inşallah hayırlısıyla al kucağına bebişini buraya da haber et meraklandım 🥹🥹😍