Merhaba, benim reglim 19-20 yaşımdan beri 2 maxx 3 gün sürüyordu. Geçen sene iyice azaldı 1 güne falan düştü. Ama günü gününe olurdu. Geçen yıl doktora gittim fsh değerlerim galan inanılmaz bozuk çıktı. Doktor tekrar gel bakalım yoksa tüp bebeğe yönlendireceğim dedi??? Öbür ay gittiğimde inanılmaz normal çıktı bütün değerlerim. Ama psikolojiyle çok alakalı olduğunu söyledi. (Bu arada yumurta sayımım vs çook iyiydi) e neden o zaman ben kısa adet görüyorum dediğimde , seninki de böyle demekki dedi😂 daha sonra 6 ay korunduktan sonra 2. Denememizde hamile kaldım çok şükür. Yani anladığım kadarıyla adet kısalığının doğurganlıkla pek ilgisi yok