Krcn09 Kızlar ben oskar hocaya gidiyorum daha önce giden memnun kalan ve ya kalmayan var mı bana çok ilaç veriyo oksapar kullanmamı söyledi ve normal doğuma yanaşmıyomuş dediler bilginiz var mı