Benim oğlum içinde aynı şeyi söylediler ikinci topuk kanı verdik onun sonucuna göre hareket ettik temiz geldi çok şükür ama sonradan gen testi vermemizi söylediler anne baba ve çocuktan kan alıyorlar onun sonucuna göre taşıyıcı tanısını koydular benim genim geçmiş oğluma o zamana kadar bende taşıyıcı olup olmadığımı bilmiyordum çünkü hasta değiliz sadece taşıyıcıyız. Tavsiyem interneti çok okumayın benim o süreçte psikolojim bozulmuştu. Belirtileri yoksa üzülmeyin.testlerinizi yaptırın yine ikinci topuk kanı sonucuna göre tabi