CengizBurcuSaylk Hamileliğimin en başından beri içinde amonyak olmayan boyalarla boyadım fakat saç rengim gittikçe tuaflaştı şuan 33 haftalık hamileyim sanırım hamilelik depresyonundayım saçlarıma acayip takmış durumdayım normal bir boyayla boyasam acaba bişi olurmu bebeğe tecrübe eden oldumu
Seherr CengizBurcuSaylk bu boya konusunu bende araştırdım edindiğim bilgilere göre gebelikte saç boyatmayla ilgili kanıtlanmış kesinleşmiş bir zarar yok ama yinede doktorlar bebeğn organ gelişimini tamamladıktan sonra öneriyolar tedbir amaçlı doktorunuza danışın yinede tabiki yanlış yönlendirme yapmış olmak istemem. Allah kısmet eder de 3 ayımı sorunsuz atlatırsam bende saçımı boyucam ☺️
Sitionline CengizBurcuSaylk canım bana doktorum bitkisel boyayla Bİle izin vermedi 30. Haftaya kadar Suan haftan iyi bitkisel boya kullanabilirsin
CengizBurcuSaylk Seherr evet ilk 3 ay önerilmiyor bende 3 ayı devirdikten sonra boyamaya başladım şimdiye kadar çok şükür bir sıkıntısı olmadı ama amonyaksız boylar diğer boyalar gibi olmadığı için sadece günü kurtarıyor diyebilirim artık rengim iyice bozulmuş durumda açıkcası doğumada böyle girmek istemiyorum ne yapim kararsız kaldım doktoruma sorsam o boyat dicek biliyorum ya depresyonumun geçmesini beklicem yada boyucam bakalım :)
mayneymismayn Seherr valla ben 38. Haftamdayım hala boyamadım. Ki baya da beyazlarım var, Bence riske atmaya gerek yok. Çok çirkin olacağımı düşündüm ama İnan’ın estetik olarak bi kaygım olmadı 🤗 Doğumdan sonra istediğimiz renge boyarız artık 😁
Seherr CengizBurcuSaylk ben boyatmamak için zor tutuyorum kendimi gebelikten 1 ay önce açtırıp boyatmıştım o renk baya aktı şimdi saçlarım yeşil gibi 😂😂 mecburen beklicem ama inan aynada saçlarıma hiç bakmak istemiyorum hele ışıkta iyice yeşil gibi oluyo 😂😂😂
CengizBurcuSaylk Seherr şuan bende aynıyım benimkilerde sarı şuan diplerim tupturuncu aynaya bakmak istemiyorum bu beni iyice strese soktu doktorum bana demiştiki yeterki boyayı soluma başka sıkıntı olmaz o kanından karışıp bebeğe gidene kadar çok yol demişti artı boyaya gelene kadar okadar zararlı şeyler yiyip içiyoruzki boya en son korkulucak şey demişti bu teori şuandada geçerlimi acaba 🤔
CengizBurcuSaylk Deletedmom56 bende hep amonyaksız boyayla boyadım bi sıkıntı olmadı çok şükür ama şimdi saç rengim artık iyice bozuldu sarı benim saçlarım oyüzden normal boya sürmem gerekiyor onda kararsız kaldım çok şükür bebeğim iyi ama acaba doğumu tetiklermi bilemedim
Sitionline CengizBurcuSaylk evet Ya cok kötü bi durum sorma benm sacım beyaz dolu ve boyayamıyorum :( daha 18. Haftadayım 30 a cok var
Seherr mayneymismayn valla beyaz olsa başüstüne ama yeşil hiç çekilmiyor :)) tabi ki riske atmaya değmez önce bebiş önemli çok yakın bi tanıdığım doçent perinatolog haftaya kendisiyle görüşücem eğer oda onay verirse 3. Aydan sonra boyatıcam bakalım ne diyecek ☺️☺️
mayneymismayn Seherr benimki de kızıldı, şuan saçım gökkuşağı gibi. Beyaz turuncu kırmızı sarı 😂 ya tabi biraz tercih meselesi içine siniyorsa boyat valla kimler neler yapıyor ünlüler falan görüyoruz tvde😁 beni biraz korkuttular, saçımı kestiremiyorum bile
Seherr mayneymismayn saç kestirmekle ilgili hurafeler var malesef inanmıyorum ama aklıma takılmıyo desem yalan olur insan yinede bi tedirgin oluyo :))
mayneymismayn Seherr aynen öyle bu tarz şeylere gram inanmam batıl inanç gelir çoğu şey bana ama hamilelikte insan hep bi tedirgin 😁
Reykzy Sarıdan koyu kahveye boyattım 12. Haftadan sonra şuanda beyazlarım çok fazla doğuma yakın ikinci bir boyama yaptırıcam bi kaç doktoraa sordum Hepsi boyatabilirsin dedi
CengizBurcuSaylk Valla bende dayanamadım gittim boya aldım kendim boyadım kuaför gibi olmadı tabiki ama en azından uzunca bir süre idare eder diye düşünüyorum zaten şurda doğuma ne kaldı benim