Açlık ve tokluğum çok iyi çıkıyordu kilo da almamıştım doktor şeker yüklemesine gerek yok demişti iyi ki dinlememişim yaptırmışım. Gebelik diyabetim çıktı , doğum yaptım bebeği günlerce ölçtüler çok çok önemli eğer bilmeseydim her şeyi yer dururdum ufacık bir test bizi kurtardı bence