333444555 Kızlar bu sebeple yatışım yapıldı. Ancak hiç sancım yok Rahim ağzının yumuşaması için ilaç enjekte edeceklermiş böyle olup doğuran var mı??
Momoftuna 333444555 ben 28.haftada yüksek tansiyon sebebiyle iki gün hastanede yattım ama bana hiç böyle bırsey söylenmedi 🤔 sadece tansıyon tabıkı yapıldı nst ye baglandım magnezyum serum verdiler