tazegebesss benim bir kiz bir oglum var aslinda spiral taktirmistim çikartinca hemen hamile kalmişim 6 gun gecikmeyle ogrendim. Malesef 8 haftada kalbinin durmus oldugunu ogrendim kurtaj oldum bu olar mart ayinda oldu. suan 9 ay geçti, dogum kontrol hapi aliyordum Ama bende izhal yapti mecbur bir ay birakayim farklı marka alirim dedim . şuan adetim 4 gun geçdi. demin dun obur gun cikmiyordu demin yaptim test qaliba hafif belirmeye başladi.eger yanilmiyorsam yine hamileyim. 🙄 bekliyicem adet olmazsa test yaparim yine. sizin ilk qaliba Rabbim sevindirsin sizide umarim gebeliktir sizdeki. ben 5 kez anestezi aldim çok yipratdı sinirlerimi korkuyorum bu yuzden