Merhaba kızlar benim merak ettiğim bir şey var ben aşılama ile hamile kaldım. Regl den birkaç gün sonrasına kadar yumurta büyütme ilacı aldım sonra çatlatma iğnesi yapıldı uygun boyuta gelene dek sonrasında da aşılama yapıldı 36 saat sonra. Yani bu süreç 2 hafta filan sürdü adetten sonra. Şimdi 6+6 gebe olduğumu söylüyorlar adet tarihimi baz alarak ama ben en fazla 4 haftalık gebe olabilirim. Bu yüzden kalp atışlarını duymadık diye aşırı gerginim bu durumu yaşayanlar var mı