Miracleee Adet dönemi bitti ve bir sonraki adetine 18 gün var. Böyle bir kanama oldu. Pembe kahverengi şekilde devam ediyor. Sebebi ne olabilir. Ciddi bir durum mudur.
Katya1 Bnmde devam ediyor 1,5 ay oldu düşük yapalı reglm bitti bir hafta geçti bugun yine kanama yaşadım. Rahim kendni temizliyo olabilir yada parça kalmıştir diye düşünüyorum doktor randevumda haftaya kafamda deli sorular