Merhaba anneler bugün insülin yazdı endokrinoloji doktorum. Gebelikten bir yıl öncesinde diyabet teşhisi konulmuştu fakat ilaç ile idare ediyordum hamile kalmadan 2 ay önce bıraktım ilaçları ve yediklerime dikkat ettim. Ama kanımda şekerim yine yükselmiş. Bende takip etmiyordum açıkcası. Kadın doğum Doktorum iki gün boyunca ölçmemi söyledi açlık 130 , iki saat sonra tokluk 180 çıkıyordu . Hiç mi hissetmiyorsun dedi hissetmiyorum demekki alışmışım böyle yaşamaya dedim. Bugünde doktor insülin verdi. Uzun lafın kısası günde 4 öğün aç ve tok olarak toplam 8 tane iğnem var. Ama ben korkuyorum. Bu iğneyi nasıl vurulacağım? Siz nasıl atlattınız. Acıyor mu? Karnım delik deşik olacak. Yani kendimi kötü hissediyorum.