orkidemm_ ben de 5 haftalıkken öğrendim adetim çok geçmişti ama birkaç aydır öyle oluyor diye test yapmamıştım olacakmışım gibi ağrılarım vardı kasıklarım falan ağrıyordu ama benim kanamam oldu kanama alanım varmış. Kanama olmadığı sürece korkmayın bence de çok dayanılmayacak gibi olursa içinizi rahatlatmak için gidin doktora