Biz bu hafta olduk normal ilerliyor surec doktor 41 e kadr beklerim normal doğması için dedi dogmazsa ben alırım dedi ama benm ara ara karnım ağrıyor nst de sancı çıkmıyor gelesi yok bu kızın 🙂↔️ bugünde iki kere ağrıdı sabah ve akşam düzenli değil tabiki de siz naptiniz