nurismommy Kızlar en üstteki iki test 28 inde yapıldı o gün gidip kan verdim beta 0,20 çıktı alttaki iki testi de yarım saat arayla bugün yaptım kafam allak bullak oldu yardım edin ne anlamam gerekiyor bunlardan adet günüm bugündü ve henüz olmadım
ozlem_2727 nurismommy alttaki ikide test bozuk gibi duruyo aslında üstteki de yanlışmış zaten malesef böyle yanılmalar olabiliyor biraz daha bekleyip tekrar kan verin en net sonucu öğrenirsiniz bu testlerde her zaman yanılma payı var
m_mervee nurismommy test yapmaya devam edin olma ihtimali yüksek geldi bana çok yeni yavaş yükselir kanda 4-5 gün daha bekleyin kan vermek için
Semyil nurismommy canım ortadaki 2 testin bozuk gibi duruyor ama en üst ve en alttakinde siliklik var yarın tekrar tahlil ver istersen
Nuriay nurismommy altdaki testler bozuk gibi.ayni markayi denemegin.farkli marka alin ve iki saat sivi tuketmeden yapin lutfen daha iyi sonuc alirsiniz
nurismommy ozlem_2727 üstteki iki testi farklı alttaki iki testi farklı eczaneden aldım bu arada kan sonucu negatif çıkınca
ozlem_2727 nurismommy bence bekleyip direk kan verin dediğim gibi testler yanıltıyor ben yokken var varken yok çıkan çok test gördüm en net sonuç kan her zaman için
nurismommy Bir de adetim çocuk düşünmeden önce düzenliydi ama ne zaman çocuk düşünmeye başladık adetim duzensizlesti geçen ay 10 gün gecikti bu ay bugün olmam gerekiyordu henüz olmadım bu neden olabilir sence
Deletedmom_984 Bu testler kan sonucunuza gore negatif zaten dogru olan kandir 0.20 lik sonuc testte boyle cikmaz testler bozuk kafanin karisacagi bisey yok canim erken gebelik testi al yap guvenilir marka olsun varsa vardir yoksa yoktur bosuna kan vermemis olursun
Deletedmom_984 nurismommy canim predictor softec miratech onerebilirim eczanelerde bulunabilen ama en garantisi predictor bulabilirsen kesinlikle onu al