busra05_ İyi akşamlar kızlar kurabıye yapıyorum ama altı yanmasın dıye kontrol edığ çevırıp bu sefer ustüde yanmasın diye uğraşıyorum nedır kurabiye yakmamanın püf noktasu kızlarrr acil yardım yaa
ikibebeliannis busra05_ altına yağlı kayıt serin kesinlikle ve kakaolu yapıyorsanız kakaosunu atmadan beyaz hamurundan küçük parça kenara alın onunda tepsiye koyun o kızarınca bilin ki diğerleri de pişmiş
busra05_ ASE6154 yok aslında kuzum daha gecen hafta kek yaptım sorun yasamadım acaba ben mı kontrol edemedim dedim
ASE6154 busra05_ bence ya sıcaklığı yanlış ayarlıyorsun yada tepsiyi yanlış sıraya koyuyorsun. Kurabiyeden kurabiyeye değişiriyor pişirme şekli ve süresi. Fanlı ayardamı pişiriyorsun fansız da mı mesela
Srp53 busra05_ fırın markası ne canım ? Yani tepsiyi koyduğun sıra da önemli. Ben genelde fanlı ayarda pişiririm mesela. Fırını alrken kullanma klavuzu verilmişti hala ordan bakar sırasını da ona göre ayarlarım. Poğaçası eti sulu yemeği keki kurabiyesi hepsi ayrı ayarlarda pişiyor.