gkceegiz Selamlar anne adayları🍃 hafta itibariyle el ve ayaklarımda bir kaşıntı başladı, ellerimde küçük sivilce gibi pütür pütür şişlikler çıktı, yeni kan vermiştim, kendi doktorum karaciğer değerlerim normalmiş, bunun dışında mantar,egzama veya alerji gibi bir şey olabilir mi? başına gelen oldu mu hiç şu ana kadar? özelde muayeneler çok pahalı, devlette de randevu bulamadım henüz,çok fena tatlı tatlı kaşınıyor😢
tugcesakzci gkceegiz kaşınma genellikle kolestaz belirtisi olıyor diye biliyorum yanlış yönlendirmek istemem ama. Cildiniz çok kuru mu
yagmurcoskun gkceegiz ara ara bana da olur bu egzama olduğunu okumuştum bir yerde parmaklarımda küçük küçük su topluyor ve tatlı bir kaşıntı
Sonaymom gkceegiz bence tekrar kan verin. Kolestazsa mutlaka tedavi gerekli. Korkutmak istemem ama çocuk konusunda her daim pimpirikli olmamızda fayda var. Bize de haber ver mutlaka 🙏🏻
2620 gkceegiz kurdeşen bende 2 haftadır aynı şeyleri yaşıyorum el ve ayakta aynen öyle başladı sonra vücutta başladı Dr um kurdeşen olduğunu söyledi Allah yardımcın olsun çok berbat bir şey
gkceegiz internetten bakınca ben de kolestaz diye gördüm evet sanırım biraz kuru, ancak soğuk uygulayınca ve nemlendirici sürünce rahatlıyor biraz
2620 gkceegiz kısa süreli etkili oluyor onlarda safra değerlerime bakıldı benimki kolastaz değil çok şükür.Acile yönlendirdi serum ve iğne yapıldı pak etki etmedi açıkçası geçmezse darmatoloğa gitmemi söyledi on gün önce gittim oda kurdeşen dedi safra değerlerime ve idrar a bakıldı idrar yolu enfeksiyonu hamileliğin başından beri var bende yine çıktı ondan olabileceğini söyledi dermatolog
2620 gkceegiz ama Dr um sen daha şiddetlisini geçirdin ondan değil dedi progesteron dozunu artırmıştı kadın doğum Dr um ondan yada stresten olabileceğini söyledi serklajliyim bu arada baştan beri sıkıntılı bir gebelik yaşıyorum
2620 gkceegiz dermatolog 3 tane iğne ve bir kutu hap yazdı Dr uma danış sakınca yoksa kullan dedi Dr um bir sakınca görmedi kullanıyorum geçen 2 gün bırakayım dedim geçmişmi diye dün yine kaşınma ve kabarmalarim başladı bende tekrar devam ediyorum ilaca
gkceegiz 2620 ben de idrar yolu enfeksiyonu felan yok, sizdeki gibi riskli bir gebelik durumumda olmadı, yediğime içtiğime de çok dikkat ederim, birdenbire başladı, ben de anlamadım, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım amin🙏🏻 en kısa sürede ben de gideceğim