BA1 Herkese merhaba kizlar kayınpederim kanser tedavisine başladı bügünde PET ‘e girmiş ışın mı almış radyasyon mu tam bilmiyorum ben yanına gitmedim hamileler e çoçuklara yaklaşma dediği için doktor eşim gitti tabi yanına Eve gelince sarıldı tabi bana geçmiş midir
esca344 BA1 hayır sadece çektiren kişiyle temasınız olmayacak yayan çektiren kişi yanımdakilerin radyasyon yayma gibi bir durumu yok onda ilaç olduğu için öyle
myavocado BA1 endişe etmeyin 24 saat kayınpederiniz ile temas, havasız kapalı yerde uzun süre kalma, aynı tuvalet banyoyu kullanma olmadıkça sıkıntı olmaz. Eşinizden size gecem bir şey olmaz 🤗