Kızlar 16+3 ken peçeteye sildiğim zaman lekelenme olduğunu farkettim hemen doktorumu aradım acile gittik doktorum kontrol etti hiç bir şey yok dedi kanama alanı falan yok dedi Progestan iğne ve fitil verdi tedbir amaçlı bir daha lekenlenme falan olmadı var mı bu haftalarda başına gelen ?