lavinya7 Kızlar öncelikle merhaba. 2 gün önce kan testi verdim değerim 21 çıktı bugün de yine aynı saatte test verdim 98 çıktı. 4x olarak artmış normaldr 2x artması gerekiyor ya kafam karıştı ikiz olma ihtimali mi var acaba
Eldgrn lavinya7 en az %60 artması gerekir, bu seviyenin üstünde olduğu sürece sıkıntı olmaz Yani ikizlik bir durum yok
motherofcats lavinya7 benim ilk bebekte 32 den 108e , ikinci bebekte 211 den 700 e yükselmişti ama tek. ilk zamanlar beta hızlı artıyor değer küçük olduğu için sonra yavaşlıyor.
lavinya7 Eldgrn anladım çok teşekkür ederim. İlk olduğu için çok bilgiye sahip değilim o yüzden kulaktan dolma şeylerle bir size sorayım dedim