Ozge1350 27+4 bebeğim 27 haftasına girdi gireli çok az hareket ediyor bu durumu yaşayan anneler var mı normalde çok hareketli en sevdiği şey çikolata yiiyorum yine tekme atmıyor geziyor sadece🥺 o da çok az
Neferut Ozge1350 Benim bebeğim hep çok hareketsizdi hastaneye giderdim koşarak hareket etmiyor diye doktor da uyuyor korkma bazı bebekler sakin olur derdi çok şükür doğum yaptım sağlıkla sizinkide benzer bir durum olabilir ama uzun bir zaman hissetmezseniz 7-8 saat gibi mutlaka gidin
12betul Ozge1350 bu haftadan sonra daha net olur 28 ila 32 hafta en aktif ve düzenli dönemi . Günde 10 hareket ideal . Bir de benim hep kız olduğu için öyle çok şiddetli hareketleri olmuyordu genel de kayma gibi oluyordu o haftada
Baby_B Ozge1350 28+2 deyim 24 den beri düzenli hissediyorum Ama bazen daha az vuruyor bazense daha sert vuruyor Surekli hareket ediyor bazen az hareket ediyor Telaslanmayin🥰
Ozge1350 Neferut cokkkk teşekkür ederim geziyor tekme atmayınca tedirgin oldum cevapladığınız için teşekkür ederim 🫣
12betul Ozge1350 kızlar daha nazlı kibar 😂 genelde öyle diyorlar . Ama benimkiler de uykudan uyandıracak can Arıcak kadar hiç hareket etmedi . Akvaryumda balık olur ya kayar aynı öyle 😂