gamze_gs88 Pinar_93 kızzzzzz gecen hafta bende 14 haftalıkken ögrendım yanı kese aynı sekıldeydı ulturosonum kız dedi doktor
gamze_gs88 Pinar_93 hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun ama oğlum var oğlumun keseside aynı böyleydi her bebek kendine özgüdür sağlıcakla kucağınıza alın ınsallah
TugceOrak Pinar_93 keseyle kesin tahminde bulunanlara lütfen itibar etmeyin. Benim kesem de böyleydi ve erkek olduğunu öğrendik. Gönlünüzdeki neyse hayırlısıyla o olsun inşallah
yagmurcoskun Keseye göre yorum yapanları dinlemeyin lütfen. Ayrıca Çin takvimi Rus takvimi falan hepsi boşşşş. Nipt test ile öğrendik cinsiyeti biz 15. Haftada pipiliktoyu da apaçık gördük 😂 diğer hiçbir uygulama bize pipili demedi
Pinar_93 bengonca doktor ilk kız dedi , sonra yok bu erkek dedi . Sonra neyse 16.hafta da söylerim dedi 😄 teşekkür ederim canımmm
Minik_mucize49 Bana da cinsiyet tahmini yapar mısınız 12 hafta 2 