Eda42_ canım ama benim zaten beta değerim 400 lerde idi. Yani daha ben çok başında idim. Tabi rahim kendini her ay gebeliğe hazırlıyor zaten. Kalınlaşıyor ve gebelik gerçekleşmediğinde kanama oluyor. Fakat bu beta ile kürtaj gerekmediğini düşünüyorum. Kesin çok kalın olsa, diğer doktorlar da mutlaka söylerdi