Linagul en geç 37 de sezaryen mi hayır öyle bir şey yok. bir sıkıntı yoksa genellikle 38 de alırlar ama ne kadar karnında durursa o kadar iyi.
benim bebeğim hep makat gelişti bu yüzden doktorum 39. haftaya sezaryen planladı ama gebeliğimde yaşadığım bazı sıkıntılardan dolayı 37+3 te almak istedi öyle böyle 38+1 de doğurdum