esca344 ebet erken olduğunu biliyorum, nst zamanı annemde kalmaya devam edecem o yüzden soruyorum ozamana kadar doktora gitmeyi düşünmüyorum denk gelsin istiyorum,
Normal aylık kontrolüm 17 ocağa denk gelio yani 32 haftalık oluyorum ozaman.
Eğer 34 falan sa iki hafta geç giderdim.