Bu yeni çıkan göğüs pompalarından alan var mı acaba ? Ne kadar hangi marka ürün aldınız ben de düşünüyorum ama kullanışlı olur mu olmaz mı bilemedim. İlk çocuğumda mochi vakumlu kullanmıştım manuel olarak tek tavsiye edeceğim üründü. Ama bu sefer elektrikli düşünüyorum, mastit olduğumuz zaman falan elektrikliler daha kullanışlı rahat oluyormuş..