gizemtas54 9 haftalık hamileyim, kan tahlilimde TSH değerlerimde düşüklük çıktı, zehirli guatr başlangıcı olabileceği söylendi, tiroid ilacı kullanan/kullanmayan var mı?
User658383839 gizemtas54 ben kullanıyorum.🙋🏼♀️ Sabahları aç karnına alıyorum. Hamileliğimin başında öğrendim şuan 27 haftalığım
Minnakpopus gizemtas54 ben kullanıyorum. Bendede gebeliklerimde yüksek çıkıyor tabi aşırı yüksek değil ama istenilen değerde değil. İlaç kullanıyorum
Sedayavuz gizemtas54 bende de ikinci gebeliğimde olmuştu ki ilk yüksek doz ile başlayıp sonrası düzenli kullanım ve dikkat ile dozu düşürmüştük. Doğumdan sonra da hiçbir şeyim kalmamıştı
Rabia-T gizemtas54 Gebeliğimi öğrendiğimden beri tiroid ilacı kullanıyorum. Yani 5 haftalık falandı ilacı başladığımda. Şimdi 37.haftanın içindeyim hala devam
Tueoku gizemtas54 kullanıyorum canım hamilelikte başladım her sabah aç karnına atıyorum yarım saat bişey yiyip içmiyorum 3.78 den 0.98 e düştü gebelikte 2.5 altında olması gerekiyor demişti doktorum 🥹
Tueoku gizemtas54 düşüklüğünde yapılacak tedaviyi bilmiyorum canım ama yüksek olması da çok riskli bende ondan dolayı kullanıyorum