Kardelen_nur yok kuzum öyle bisey geçen nst de kadın sezaryan için yatisa gelmiş şansıma bugün Ali Bahadirli var diyordu o da başka bir bayan doktora muayene gidiyormuş hep ismini unuttum. Hangi doktor o gün acilde ise o doğuma giriyor normal doğumu da ebeler yaptırıyor zaten , ben 7.haftadan beri Memik hocaya gidiyorum 37+6oldum , geçen ona söyledim hep size geldim diye o da istediğiniz kadar gelin acilde hangi doktor varsa o girer doğuma bana sürekli gelmen etkilemez dedi