bugün doktora gittim sağda ve solda yumurtam oluşmuştı çoktu bende gördüm . ama 14-16 mm henüz toplanmak için küçük dedi 21 mm olması gerek dedi 2 gün daha iğneye devam kızlar siz ne durumdasınız aynı olanlar var mı cuma günü toplama işlemine gideceğim